Zet de trend in huis!
Gratis interieuradvies bij je thuis
Trendo bezorgservice
Onbezorgd genieten
Bezoek onze fysieke winkel

Klantenservice

Krijg advies bij bestellen

Trendo Living heeft een lifestyle winkel in Roermond. Onze verkoopmedewerkers helpen je graag bij uitkiezen van een warme, aantrekkelijke en trendvolle inrichting.

Doctor Philipslaan 25, 6402 CT Roermond

 

De openingstijden van de winkel van Trendo Living zijn:

Maandag: 11:00 – 18:00

Dinsdag 09:30 – 18:00

Woensdag: 09:30 – 18:00

Donderdag: 09:30 – 18:00

Vrijdag: 09:30 – 18:00

Zaterdag: 09:00 – 17:00

Zondag: 11:00 – 17:00

Wij zijn op verschillende manieren te bereiken!

  • Telefonisch, tijdens de openingstijden via +31 (0)465 69 12 19
  • Bij Trendo Living kun je appen met een van onze verkoopmedewerkers. Heb je een vraag of wil je persoonlijk advies? Via What’s app geven we je zo spoedig mogelijk antwoord.
  • Zie je een leuk artikel staan in een van de nieuwsberichten op Facebook? Via de live-messenger kun je een vraag stellen aan een van onze verkoopmedewerkers. We proberen je zo spoedig mogelijk een antwoord te geven.
  • Heb je een vraag over een artikel of wil je informatie over bijvoorbeeld de levertijd? Stuur ons een mail via info@trendoliving.nl. We geven je binnen 24 uur een antwoord.
› Bekijk alle vragen

Bestellen

Wil je graag een product bestellen, dan kun je dat gemakkelijk via onze webshop doen. Dit kan in een aantal simpele stappen:

1. Kies het gewenste artikel en plaats deze in de winkelwagen.
2. Heb je al je artiken? Ga dan naar je winkelmand en klik op ‘bestellen’.
3. Ben je nog geen klant bij Trendo Living? Dan kun je gemakkelijk je gegevens invullen of versnelt inloggen via je Facebook-account.

Vervolgens kun je je bestelling afrekenen via iDEAL, VISA, PayPal, Mastercard, American Express, Klarna, Bancontact, Belfius of bankoverschrijving. De bestelling is bij ons binnen zodra je een bevestigingsmail van de order hebt ontvangen.

Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar onze winkel

Een aantal artikelen kunnen alleen via een offerte worden besteld. In de webshop staat dit bij het artikel vermeld. Dit zijn artikelen die specifiek op klantwens worden gemaakt. Bankstellen zijn hier een voorbeeld van. Laat je gegevens achter in het offerteformulier. Onze verkoopmedewerker kan dan aan de hand van een aantal vragen een offerte op maat maken.

Heb je hulp nodig bij het plaatsen van een offerte of online bestelling of ? Bel dan direct met een verkoopmedewerker: +31 (0)475 69 12 19 of stuur je wensen door naar info@trendoliving.nl.

› Bekijk alle vragen

Betaalmogelijkheden

Op onze webshop betaal je makkelijk met een van de verschillende betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • VISA
  • Mastercard
  • Paypal
  • Bancontact
  • Bankoverschrijving
  • Maestro
  • Klarna
  • Belfius
  • American Express
  • KBC

Nee. Heb je online een bestelling geplaatst, dan kun je het hele orderbedrag in één keer voldoen. Ook kun je ervoor kiezen om een aanbetaling te doen van 25% van het aankoopbedrag. Kies dan voor Bankoverschrijving. Het resterende bedrag kun je dan bij levering aan de chauffeur per pin of contant betalen. Als de levering door een externe pakketdienst wordt verzorgd, dan kan het restant bedrag via een bankoverschrijving overgemaakt worden op de dag dag je het pakket hebt ontvangen.

Als je meubels bij ons in de winkel bestelt, dan betaal je maximaal 25% van het totale aankoopbedrag. Je kunt er zelf ook voor kiezen om bij de bestelling het bedrag in één keer te betalen.

Betalen is mogelijk via:

  • Contant
  • Pin

Het resterende bedrag kun je vervolgens betalen bij onze chauffeur. De betaalmogelijkheden hierbij zijn:

  • Pin (het limiet kan per bank verschillen)
  • Contant
  • Vooraf via bankoverschrijving (tot 2 werkdagen voor levering)
  • Vooraf in onze winkel (tot 1 dagen voor levering)

Het is helaas niet mogelijk om met creditcard te betalen.

› Bekijk alle vragen

Retourneren

Het kan natuurlijk gebeuren dat een online besteld artikel niet helemaal aan je verwachting voldoet. Dan heb je de mogelijkheid om het online bestelde artikel binnen 14 dagen te retourneren. Uiteraard dient het product in ongebruikte staat te zijn en verpakt in de originele verpakking. De retour-verzendkosten zijn voor jouw rekening.

Artikelen die naar klantwens op maat zijn gemaakt kunnen niet worden geretourneerd.

Kleine artikelen, zoals bijvoorbeeld woonaccessoires, verzenden wij via onze externe partner. Is jouw bestelling ook bezorgd door een pakketdienst, zoals bijvoorbeeld PostNL, DPD of DHL? Dan kun je de bestelde artikelen ook eenvoudig via hen retour zenden. Je hebt 14 dagen de tijd, nadat je de bestelling hebt ontvangen, om het artikel terug te sturen.

Stappenplan retour sturen pakketdienst:

  1. Vul het retour-formulier in
  2. Je ontvangt van ons via mail het verzendlabel dat je op verpakte artikel moet plakken.
  3. Geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde servicepunt van de desbetreffende pakketdienst.
  4. Na we het pakket in goede staat hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening. De retour-verzendkosten zijn voor jouw rekening.

Grotere meubels die online zijn besteld, worden door onze eigen bezorgservice opgehaald. Zij halen het meubel voor € 69,-. bij jou thuis op.

Stappenplan retour sturen via Trendo Living bezorgservice:

  1. Neem telefonisch contact op met onze winkel: +31 (0)475 69 12 19
  2. We maken een afspraak voor het ophalen van het meubel.
  3. Zet het product ongebruikt en in de originele verpakking op de begane grond klaar.
  4. Na we het meubel in goede staat hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening. De retour-verzendkosten zijn voor jouw rekening.

Uiteraard! Je kunt er bij ons ook voor kiezen om de online bestelde artikelen gratis te retourneren door ze zelf af te geven bij ons magazijn in Roermond.

Stappenplan gratis retour sturen bij magazijn:

  1. Neem vooraf even contact op met onze winkel: +31 (0)475-69 12 19
  2. Geef aan welke artikelen je retour komt brengen, bij voorkeur onder vermelding van je bestelnummer.
  3. Breng je online bestelde artikelen naar ons magazijn in Roermond.
  4. Nadat we je artikelen in goede staat hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op je rekening.
› Bekijk alle vragen

Annuleren en wijzigen

Wanneer je een product in onze winkel hebt besteld en je wilt deze bestelling wijzigen of annuleren, dan kan dat tot het moment van leveren. Daar zijn kosten aan verbonden. Volgens onze regels wordt dan 30 procent van het totaalbedrag gefactureerd voordat er een leverafspraak is gepland. Is er reeds een leverdatum afgesproken, dan brengen we 50 procent van het totaal bedrag in rekening.

Heb je een artikel via onze webshop, what’s app of telefonisch besteld? Dan mag je gebruik maken van van het herroepingsrecht.

Meer informatie over het retourneren van artikelen: Klik hier.

› Bekijk alle vragen

Garantie

Meubels koop je voor een langere periode. Elk meubelstuk wordt vooraf aan het transport enkele keren nauwkeurig bekeken. Ondanks alle zorgvuldigheid kan het voorkomen dan een artikel een gebrek vertoont. In dat geval kun je een beroep doen op onze garantie.

Op alle artikelen die bij Trendo Living verkocht worden, geldt de wettelijke garantie. Je mag dus verwachten dat het artikel dát doet wat je er redelijkerwijs gezien van mag verwachten. Ongeacht de wettelijke garantie biedt Trendo Living een garantie van 2 jaar.

Bekijk ook onze Algemene voorwaarden.

Ben ervan bewust dat wij geen garantie geven op showroommodellen en artikelen in de uitverkoop.  We geven ook geen garantie op product specifieke eigenschappen van een product, abnormaal gebruik en normale slijtage van het meubel.

Heeft je meubel een gebrek, maar valt het artikel buiten de garantie? Trendo Living helpt je graag bij het geven van een goed advies. Je kunt hierbij gebruik maken van onze eigen servicedienst. In veel gevallen kunnen zijn reparaties uitvoeren om het meubel weer in goed staat te herstellen. Vooraf zullen we een gerichte kostenindicatie geven.

Bel of mail ons voor een afspraak : +31 (0)475 69 12 19

 

› Bekijk alle vragen

Contact

Je kunt ons tijdens de openingstijden bellen op +31 (0)475 69 12 19

Tevens zijn we tijdens de openingstijden ook bereikbaar via WhatsApp: +31 (0)682157830

Per mail zijn we bereikbaar op info@trendoliving.nl

Stuur ons een bericht via Facebook

De openingstijden van de winkel van Trendo Living zijn:

Maandag: 11:00 – 18:00

Dinsdag 09:30 – 18:00

Woensdag: 09:30 – 18:00

Donderdag: 09:30 – 18:00

Vrijdag: 09:30 – 18:00

Zaterdag: 09:00 – 17:00

Zondag: 11:00 – 17:00

Trendo Living heeft een lifestyle winkel in Roermond. Onze verkoopmedewerkers helpen je graag bij uitkiezen van een warme, aantrekkelijke en trendvolle inrichting.

Doctor Philipslaan 25, 6402 CT Roermond

› Bekijk alle vragen

Bezorgen

Gratis verzending
Als je kiest voor gratis verzending, gaat dat als volgt in zijn werk:

  • Bij gratis verzending kies je automatisch voor zelfmontage.
  • Levering door onze eigen bezorgers of via onze externe partners zoals DHL.
  • Uiterlijk op de dag van levering krijg je een tijdsindicatie wanneer de bezorging plaatsvindt.
  • Interieuritems worden tot over de 1e drempel van de voordeur bezorgd.

Trendo bezorgservice 

Wij leveren graag een goede service. Daarom bieden we voor jou ook een “All- in”  Trendo bezorgservice. Dit is extra gemak voor jou. Voor € 89,- leveren onze chauffeurs de meubels bij jou af. Ze plaatsen en monteren het meubel op de juiste plek in de woning.

Moet het meubel op een etage geplaatst worden? Dat is geen probleem. De chauffeurs leveren tot 4 etages hoog zonder lift.

Ze geven onderhoudsadvies hoe je het meubel langdurig in goede conditie kunt houden. Nadat alles goed is geplaatst nemen ze alle verpakkingsmaterialen mee terug

Bij een “Trendo bezorgservice” is inbegrepen:

  1. transport
  2. bezorgen t/m 4de etage
  3. montage
  4. meubels op de gewenste plek plaatsen
  5. advies over onderhoud
  6. verwijderen en meenemen van verpakkingsmaterialen

 

Bezorgdatum

Zodra je bestelling compleet is, neemt onze planning contact met je op om een bezorgafspraak te maken. De bezorgtijden worden in blokken van 3 uur ingedeeld. Je hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven.

Verzenden outlet- en showroommodellen

Heb je een outlet- of showroommeubel gekocht? Dan kun je deze gratis afhalen bij onze winkel in Roermond. Ook kun je het product standaard laten verzenden voor een bedrag van € 49,-. Onze externe partners zoals DHL bezorgen je meubel dan tot over de eerste drempel van de begane grond. Uiterlijk op de dag van levering ontvang je een tijdsindicatie van de bezorging van jouw nieuwe meubel.

› Bekijk alle vragen

Veelgestelde vragen

Adres

Doctor Philipslaan 25
6042 CT Roermond
Zet de trend in huis!

Price Based Country test mode enabled for testing Duitsland. You should do tests on private browsing mode. Browse in private with Firefox, Chrome and Safari